برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

درگیری عجیب بازیکنان هم‌تیمی در لیگ فوتبال ایران+ ویدئو و عکس

  • کد خبر: ۶۴۴۹۴
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
درگیری عجیب بازیکنان هم‌تیمی در لیگ فوتبال ایران+ ویدئو و عکس
دو بازیکن هم‌تیمی در مسابقه فوتبال، پس از سوت پایان مسابقه به زد و خوردی شدید با یکدیگر پرداختند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در یکی از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، اتفاقی عجیب رخ داد تا نگاه فوتبال‎دوستان به این دسته از رقابت های فوتبال کشور معطوف شود. داستان از این قرار است که دو بازیکن هم تیمی پس از پایان دیدار امید گناوه و علم و ادب تبریز به سمت یکدیگر یورش برده و به زدوخورد پرداختند.


درگیری عجیب بازیکنان هم‌تیمی در لیگ فوتبال ایران+ ویدئو و عکس

 

اتفاق عجیب اینکه سرپرست تیم امید گناوه در این رابطه مدعی شده که این دو بازیکن هم‌اتاقی هستند و رابطه گرمی با یکدیگر دارند، اما به دلیل فشار ناشی از روزه! پس از پایان رقابت با علم و ادب با یکدیگر درگیر شده‌اند.

نکته جالب اینکه در فیلم منتشرشده تعدادی از اعضای باشگاه گناوه به فیلمبردار این صحنه ها معترض شدند و از او می خواستند که از درگیری هم تیمی هایشان فیلم نگیرد.

این دیدار که در تبریز و به میزبانی علم و ادب برگزار شده بود، در نهایت با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید.

ویدئو درگیری دو بازیکن در لیگ دسته دوم فوتبال ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->